Waar kan ik de iTunes podcast vinden van de Decibel Weekendmix?

Ik bedoel niet de losse bestanden, maar echt de podcast zodat ik er op kan abonneren. Heb zelf al gezocht maar kon hem vooralsnog niet vinden.. :-(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kunt eerst in de iTunes Storen zoeken of de PodCast daar beschikbaar is. Wanneer dat niet het geval is, kun je de feed van Decibel met de hand aan iTunes toevoegen. Kopieer de link uit de bron, klik in iTunes met rechts op Podcasts in je bibliotheek en kies voor abbonneren. Plak bij adres de link uit de bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De feed was de trick ;-)