hoe maak ik een filmpje in slomotion??

ik wil een filmpje in slowmotion later draaien??
iemand een programma??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Je zou enkele simpele editing programma's zoals Windows Movie Maker en/of Imovie (Mac) kunnen gebruiken om de filmpjes te vertragen.

Het probleem van WMM is echter dat het geluid niet wordt meevertraagd, je hebt dus enkel "slowmotion" beeld.

Als je ook het geluid mee wilt vertragen kan je beter een professionelere programma gebruiken zoals Final Cut (Pro), AVID of Premiere (Pro/elements)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alleen als ik bij imovie bij mac een filmpje toevoegen kan ik het niet aanklikken

Andere antwoorden (4)

Probeer deze programma's eens.
http://www.xcitex.com/html/midas_player.php
http://download.cnet.com/FastStone-Player/3000-2139_4-10314209.html

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij windows movie maker kan je hem 2 keer zo langzaam laten gaan... dat is al wat ik weet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gewoon bij Windows Movie Maker een bewerking kiezen die het gekozen deel vertraagt. Dit is niet heel professioneel natuurlijk, wel makkelijk en het werkt ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Adobe Premiere Pro kan dit. In de link kan je de proefversie downloaden. voor 30 dagen.