Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik bij iMessage op me iPod iets wil verzenden, loopt die op het laatste moment net vast. Wat moet ik doen?

Met iMessage loopt die vast. Als ik iets verzend staat er bovenin bij "verzenden" zo'n balkje en op het laatste moment laat die niet meer. Wat kan ik hier aan doen?
Wat ik al heb gedaan:
Alle gegevens herstelt
iMessage aan en uit gedaan
Tjaaa, en toen wist ik het niet meer :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
682

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik heb daar ook last van... Het is altijd bij messangers dat hij op het laatst even vast loopt maat na paar sec toch verzend.. Heb je wifi aanstaan en berichtgeving, locatie verzieningen?????
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even je telefoon uit-en weer aanzetten. Lost bij mij altijd het probleem op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lukt niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm dat is balen. Bij de iPhone kun je op dezelfde pagina als waar je iMessage aan-en uitzet ook aanzetten 'versturen als smsbericht'. Dat lost dit probleem niet op, maar dan weet je in elk geval zeker dat je bericht wel verstuurd wordt. Heb je al op Google gezocht naar dit probleem? Op iPod/iPhone forums kun je heel vaak antwoorden vinden.
Als er toevallig met een rood uitroepteken bijstaat 'Niet afgeleverd' dan ligt het niet aan jou. Probeer eens naar iemand anders te sturen, het komt omdat die andere uitgelogt is met zijn apple-id, of heeft een nieuwe. Soms gebeurt het ook vanzelf, met mij laatst nog. Volgens mijn vrienden verzonden ze naar een nieuwe chat omdat er bij de oude 'niet afgeleverd' stond ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding