Bestaat er een autoclicker die in volgorde op alle dingen klikt?

Toegevoegd na 5 minuten:
en waar kan ik die downloaden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Ik gebruik hiervoor al jaren Perfect Keyboard. Je neemt eenmalig alle muisbewegingen en klikken op en speelt het af zo vaak je wilt. Dat laatste kun je uiteraard ook instellen.

Je kunt er complete applicatie mee bouwen die ook switchen tussen applicaties en invoeren op basis van bepaalde voorwaarden.
paulus811
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je bedoelt macro's.
Je kan dit met Word doen (dan alleen in word)
Misschien is dit wat voor je: Macromaker
http://members.ij.net/anthonymathews/MacroMaker.htm
Jaspro101
12 jaar geleden
ik weet dat er visual basic scripten zijn die heel vaak een actie kunnen uitvoeren, ik heb zelf wel eens van die dingen gemaakt om met computers te klooien, je zou er bijvoorbeeld een kunnen maken die de enter toets 10 keer per seconde indrukt, ik weet niet waar je het voor nodig hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GhostMouse2.0 is een tool waarbij men na instelling slotgame,s kan spelen en een torenhoge score kan
neerzetten.
Dus de cursor wordt geprogrammeerd om op diverse positie,s te klikken wat zich eeuwig kan herhalen.

Let wel dat u ook de ,stop, mee moet programmeren
anders kunt u het geprogrammeerde niet stoppen.