Hoe kun je de weergave taal van IE 9 veranderen?

Ik bedoel de taal waarin je de layout ziet, niet de taal waarmee je websites bekijkt. Nu heb ik Internet Explorer in het Engels, en ik wil het graag in het Nederlands :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

De taal van de layout kun je alleen tijdens de installatie van IE9 kiezen. Dus verwijderen en opnieuw installeren.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is niet zo. Je kan ook een taalpakket installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat taalpakket werkte niet, dus gewoon opnieuw geïnstalleerd.

Andere antwoorden (3)

Dat kan via jouw configuratiescherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Taalpakket downloaden en installeren. Zie hier:

http://answers.microsoft.com/nl-nl/ie/forum/ie9-windows_other/hoe-verander-ik-de-taal-in-ie-9-van-engels-naar/47c26953-c40c-40d6-9681-25697af828ba

Ik had het even opgezocht, op microsoft is alles te vinden
Wat voor Laptop/pc heb je?

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt ook gewoon zonder het taalpakket, ook via de site gewoon je oude IE 9 verwijderen en de Nederlandse installeren

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijder je IE en download opnieuw met jouw taalkeuze .
Succes.