Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een programma waarmee je iemands hoofd op het lichaam van een ander kunt plaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
23.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan met alle fotobewerkingsprogramma's en die zijn er genoeg, zowel gratis als heel duur.

Hier vind je een aantal gratis programma's.
http://www.nationalemediasite.nl/downloadfotobewerking.php

Als je er een wilt kopen dan is PhotoShop Elements, van rond de 100 euro een heel goede koop.

Met al die programma's kun je een stukje uit je foto halen en daar een ander stukje voor in de plaats zetten.

Dat is een van de eerste grappen die je gaat doen als je met fotobewerking aan de gang gaat.

Het ligt dus niet aan het programma.
Het ligt aan het geduld en de kennis van degene die het uitvoert. Want om het echt goed te laten lijken, dat is
niet gemakkelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kan ik het nodige vinden, denk ik. Ook dank aan de andere antwoorders!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle antwoorden waren goed, waarvoor dank. Door de veelheid van mogelijkheden in dít antwoord, koos ik dit als 'beste antwoord'.

Andere antwoorden (5)

In Photoshop is veel mogelijk. Google eens op de mogelijkheden als je het programma hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, Photoshop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
photoshop als je geld uit wilt geven. GIMP als je een gratis alternatief zoekt.

Toegevoegd na 26 seconden:
http://www.gimp.org/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het met Microsoft Publisher.
Bij 'afbeelding bewerken' zitten de tools waarmee het kan, maar het is wel een geduldwerkje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, die heb je ja. gewoon bij Google Sumopaint in typen. en dan kan je van alles bewerken ook een hoofd op een ander hoofd zetten. Maar je moet er wel even mee leren omgaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding