Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verplaats ik een afbeelding in Word? (zie uitleg)

Ik heb een hele oude variant van MS Word (maar ik weet niet precies welke) en telkens als ik een afbeelding tussen mijn tekst zet wil deze alleen maar bovenaan het randje van de pagina blijven staan. Ik krijg 'm dan niet naar beneden gesleurd, want als ik dat doe gaat ie meteen bij de volgende pagina weer bovenaan staan. Herkent iemand dit probleem? Zo ja, hoe los ik dit op? Ik heb al alle opties geprobeerd in de plaatsing zoals "square", "thight", "in line with text" etc. maar niets lijkt te helpen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

heb je al eens achter tekst geprobeerd (behind text). Dat geeft je absolute bewegingsvrijheid met het plaatje. Welke versie gebruik je eigenlijk als je zegt oud. Meest rechtse optie op menubalk meestal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik bedoelde juist dat ik al die opties al heb geprobeerd, daarom stond er ook "etc." ;)
Maak een tekstvak, maak de lijn van dit vak onzichtbaar, en gooi je plaatje erin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding