Sony Vegas Pro duurt bij mij veel te lang renderen. Is er een andere manier of software om snel te renderen en nog steeds HD kwaliteit te hebben?

Als ik een video render van 13 minuten in Sony Vegas op WMV 720p (29.97 fps), dan duurt het 6 en een half uur om te renderen. Is er een andere manier of software om 720P HD te renderen maar toch op een snellere manier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kan even kijken of GPU acceleration de situatie verbeterd (en of de kwaliteit dan nog voldoende is). De video legt uit hoe. De link vertelt je welke hardware en drivers je nodig hebt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Waarom zou je trouwens WMV kiezen, AVCHD x264 of MP4 al geprobeerd? Ook is je framerate merkwaardig, heb je een Amerikaanse camera? 25fps/50fps is de Europese (PAL) standaard.