Hoe heet dat spel van vroeger ca. 1996 dat je speelde met een konijn in een soort van fantasiewereld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (5)

Indien het gaat om een computerspel... Jazz Jackrabbit misschien? :)

Leuk spel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
quicky

Je moest verschillende werelden in verschillende landen uitspelen. Je moest ook een soort "pepernoten" verzamelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rayman of robbie konijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rayman is geen konijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen was Robbie Konijn nog niet uit.
DAT SPEL HAD IK, WAS GEWELDIG. Het heette bugs bunny en dan nog iets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is hem ook niet, maar als ik het spel "roger rabbit" vergelijk met wat ik in gedachten heb betreft mijn spel, dan dateert mijn spel van een paar jaar later.