De layout alle sites is ineens aangepast en 'beperkt in functie". Hoe dit te herstellen?

Enige gisteren dat ik downloadde en installeerde was vanuit Gift Of The Day (GOTD) het prog: DiskBossPro en deed erna soort scan op C partitie.
Niet veel anders dan de bekende "schijfopruiming".

Sites zijn beetje beperkt en missen de oude indeling (lijnen en velden en alles 'staat onder elkaar'), meer "DOS-achtig..

En veel functies zoals hier op GV werken niet meer (afbeelding toevoegen bv bij de vraag) en submenu's ook niet.

Uit nood stel ik nu de vraag via IE6 ipv mijn voorkeur Firefox (of soms Chrome) Deze werken normaal.

Verder niets vreemds gedaan hier met PC, intussen hele prog (grondig)verwijderd, herstelpunt van 3 dagen terug gedaan , maar niets helpt tot nu toe ...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat je in het plaatje ziet is de kale site zonder opmaak. De meeste browsers bieden de mogelijkheid, al dan niet via een plugin, om de opmaak en layout van sites aan je persoonlijke voorkeur aan te passen. Kijk eens of je in het menu 'Beeld' iets van 'Style' tegenkomt. Zo niet, kijk dan eens bij je plugins of er eentje bijstaat die zoiets zou kunnen doen. Zo ja, dan moet je daar bij de instellingen kijken wat er verkeerd staat. Anders kun je ze een voor een uitzetten om te kijken of er eentje dwarsligt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100