Hoe kun je in windows mediaplayer willekeurig nummers afspelen? Via menu en help kom ik er niet uit.

IN help staat t wel genoemd als onderwerp maar in de uitleg zie ik niets terug. Ook in de menubalk kom ik niets tegen als: willekeurige volgorde, of random. Maar dat moet toch kunnen? Hoe?
Ik weet niet welke versie ik heb, er staat bij: 2006

Toegevoegd na 52 minuten:
Hoera, ik heb het gevonden. Het blijkt dat ik niet in de menu's moet kijken, maar nog daarvoor, links, op het windows media icoon moet klikken.
Dan krijg ik een menu met oa afspelen. Klik ik daarop, dan komt de mogelijkheid willekeurige volgorde.

Mooi he, goeievraag, je komt steeds verder. Nu lekker luisteren naar de muziek!

Bedankt iedereen die meedacht!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.4K

Het beste antwoord

In de menubalk naar 'Afspelen' en vervolgens naar 'Willekeurige volgorde'. Zo gaat dat bij mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door je screen kwam ik erachter! bedankt

Andere antwoorden (1)

Bij het menu "Afspelen" op wilekeurige volgorde klikken.

Conrtol + H volstaat ook