Kan ik als ik microsoft silverlight download nog wel alle flash zien(zoals negrounds.com) zo nee. kan ik het verwijderen en flash er later op zetten?

ik wil rtl gemist/Xl kijken maar daar vragen ze silverlight voor. maar ik hoorde dat ze er een probleem mee maken met verwijderen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja hoor, ook met Silverlight op je pc kun je alles van negrounds.com gewoon bekijken. Adobe Flashplayer (wat je voor die website nodig hebt) blijft gewoon op je pc staan.
Ik zou Silverlight alleen verwijderen als het echt nodig is! Met een goede uninstaller (b.v. Revo Uninstaller) lukt dat zo goed als zeker:
http://partyflock.nl/topic/1113533:Microsoft_Silverlight_Uninstallen_werkt_niet.html
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks