hoe typ je een ionische waarde in word?

ik ben bezig met een scheikunde opdracht met H plus ionen en dergelijk, maar ik kan niet vinden hoe ik dat kleine plusje er boven kan krijgen. ook bij insert symbol kan ik het niet vinden

Toegevoegd na 6 minuten:
ik ben ook op zoek naar de kleine 2 die achter zuurstof o twee hoort

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke word?

Antwoorden (2)

Superscript aanzetten en dan een 'normale' 2 typen.

Klik op het tabblad Start, in de groep Lettertype, op Superscript of druk op Ctrl+Shift+=.

Toegevoegd na 35 minuten:
Het kleine cijfertje kan met het subscript; Ctrl+=.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wilt O(kleine 2) erachter daarvoor moet in Word gebruik maken van subscript. Type de O en dan 2 en arceer deze ,druk dan op subscript en de 2 wordt klein.