Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Videobestand geconverteerd, maar de snelheid van het filmpje is nu 2x zo snel?

Ik heb net op advies van iemand mijn 3GPP bestanden geconverteerd naar MP4, er werd gezegd dat ik het naar avi moest doen. Dat lukt niet, heb nu het programma Any Video Converter en kan daarin niks vinden waar ik dit kan aanpassen.
En nu heb ik de filmpjes dus geconverteerd naar MP4, maar als ik ze afspeel gaat het beeld 2x zo snel als anders. Waar kan dat aan liggen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Sorry, heb wel gevonden waar ik het moet aanpassen aan avi, maar dan krijg ik hetzelfde, dus beeld van 2x zo snel. Het geluid is trouwens dan wel normaal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het niet lukt format factory downloaden en deze proberen.Is een kostenloze converter voor van alles. zie link
groet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, nu is het wel gelukt

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk hebben 3GPP bestanden een lagere fps. Misschien kan je bij die converter de fps van de output veranderen, 2x zo laag maken bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan niet vinden waar dat staat.
Waarschijnlijk heb je rechts onderaan per ongeluk de snelheid verdubbelt. Ik geef toe dat het niet echt duidelijke luxaflexjes zijn, maar aan de rechterkant kan je van alles instellen (frame rate, video etc). Deze allemaal op: original zetten. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles op original gezet, maar niks veranderd.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding