Ik wil op mijn televisie van Philips dat een 3d tv is, wil ik hem updaten met een usb-stick maar hij werkt niet, hoe komt dit?

Tja, het lukt me niet geef me tips hoe het wel kan of hoe het komt.

Toegevoegd na 21 minuten:
Het is zo dat de tv zegt dat er geen update op de usb-stick zit.
--\--\--

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als het echt een 3D tv van philips is, dan zit hij waarschijnlijk nog binnen de garantietermijn en zou ik de verkopende partij erbij halen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier mee ben ik ver gekomen thx

Andere antwoorden (1)

Navigeer met de AB naar de USB stick en dubbelklik het update bestand.

Of zet tv helemaal uit, stop USB stick erin en doe TV weer aan.