Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn computer herstellen naar een eerder moment op de dag?

Ik heb op de één of andere manier gefixt dat mijn computer bijna al mijn programma's opent met Adobe.. Ik heb nu adobe verwijderd, maar dat helpt niet, hoe kan ik mijn computer herstellen naar een eerder moment van de dag?
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
19.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Twee manieren: of re zet de compu terug als gevraagd, of je moet de standaard actie voor een bepaalde extensie wijzigen. Ik gok erop dat de eerste optie het snelste gaat.
Alle programma's>bureauaccessoires>systeemwerkset. Nu opent een wizard die je door het proces heen sleept.

Suc 6

Mocht dit niet helpen ( omdat er geen geschikt herstelpunt is) laat het even weten, gaan we over op de tweede metho
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

systeemherstel gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de vraag is nu juist hoe je dit moet gebruiken
Er zijn meerdere manieren. Een manier daarvan is het herstellen van de computer. Dit doe je door te gaan naar START-BUREAUACCESOIRES-SYSTEEMWERKSET.
Nu selecteer je systeemherstel, en zoekt de datum op waarnaaar je hem terug wilt schakelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding