Weet iemand wanneer je call of duty modern warfare 3 in huis hebt als je hem heb besteld bij bol.com?

CoD:MW3 is nieuwe shooter van activision. Deze heb ik besteld bij bol.com en ik ben benieuwd wanneer ze deze dan versturen hij wordt gereleased om 12 uur vannacht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuwe shooter? Ik dacht dat het een nieuwe mappack voor mw2 was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha dacht je dit echt??? hoezo voor mw2? black ops is later gekomen dan zal het nog altijd eerder voor BO zijn dan mw2. Maar heb er ook zin in!!! Heb ook ge-pre- bij bol.com al paar weken terug krijg deze dus ook morgen middag ofzo binnen :D

Antwoorden (1)

Uitgebracht 8 november 2011

Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis.

http://www.bol.com/nl/p/games/call-of-duty-modern-warfare-3/1004004011412526/index.html

Toegevoegd na 16 seconden:
Morgen dus =)

Toegevoegd na 1 minuut:
Morgen heb je hem dus in huis*.