Ik word offline weergegeven bij mijn contacten op Windows Live Messenger, en ik zie ook iedereen offline. Heeft iemand een oplossing? (Extra Uitleg)

Vorige week wilde ik inloggen op Msn. Ik kreeg een melding dat mijn account geblokkeerd was omdat ''er ongebruikelijke activiteiten'' hadden plaatsgevonden op mijn account. Ik moest naar een link van windows, mijn telefoonnummer intoetsen en zo kreeg ik een code gesmst. Die heb ik dan weer ingevoerd in de link, toen moest ik een nieuw wachtwoord invoeren. Na dit alles te hebben gedaan probeerde ik opnieuw in te loggen, dit lukte, maar tot mijn verbazing was iedereen offline (ik heb zo'n 300 contacten, dus dit was nogal onwaarschijnlijk). Een halfuur later vroeg iemand mij op Twitter om op Msn te komen, dus hij kon niet zien dat ik online was.

Op eBuddy werkt het dan weer wel, dus het ligt wel degelijk aan mijn Windows Live Messenger (ik heb 2011).

Kan iemand mij helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je zou dit eens kunnen proberen? http://www.mydigitallife.info/all-contacts-appear-offline-in-windows-live-messenger-2011/ Vergeet niet erna WLM te herstarten, of desnoods je PC als is ingesteld dat ook je msn mee-opstart gelijk ;) Zo is mij bij iemand "via remote control en via teamviewer als prog" gelukt om de contacten weer op online/offline te krijgen. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100