Hoe verwijder ik Corel paintshop proefversie van mijn pc? (zie uitleg)

Ik heb een proefversie gehad van Corel paintshop pro, helemaal leuk, maar het moet nu van mn pc af.
Ik krijg het dus niet voor elkaar. Niet via configuratiescherm (verwijderen via de programma''s), niet via paintshop pro zelf, niet via de regcleaners.... heeft iemand een idee?

Als ik het programma wil verwijderen krijg ik steeds de melding dat het waarschijnlijk een beschadigd bestand is of het de-installatieprogramma loopt gewoon vast.
Ben al de hele dag bezig, maar krijg het niet voor elkaar. Hulp is welkom :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (1)

Ga naar:" configuratiescherm" en klik op" programma's". Daar zie je: programma's verwijderen; klik daar op. Dàn verschijnen alle programma's. Rechtsklik op het programma dat je wil verwijderen; en klik op 'verwijderen'. Dan wordt het van je pc verwijderd zal je zien. Je kan daarna dan nog in je 'documenten' of 'downloads' het set-up bestandje van het programma verwijderen. (prullenmand...)
Dit is voor Windows 7, maar voor XP of Vista volg je zowat dezelfde gang v.zaken...
Sukses!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb je vraag niet aandachtig genoeg gelezen. Ik beschreef de 'normale gang' van zaken.
Als ik meer weet zet ik je verder op dreef...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, die stappen werken dus niet :) Mocht je nog tips hebben dan hoor ik het graag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens als volgt: -Dubbelklik op computer. --Dubbelklik op harde schijf (C).--Dubbeklik op 'program files'.--Rechtsklik op Corel PP en klik in het menu'tje dat verschijnt op 'verwijderen'. Hopelijk met sukses?!?
Na de proefperiode verdwijnt het misschien vanzelf...
Verder zou ik 't niet weten..