Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg alle mails dubbel binnen, dus 2x dezelfde mail. Wat kan ik hieraan doen?

Ik gebruikt windows live mail 2011.
Als ik naar accounts > eigenschappen > geavanceerd ga dan staat er geen vinkje bij een kopie van berichten op de server achterlaten. Dus dit is niet het probleem.

Toegevoegd na 1 dag:
Het is al weer opgelost! ik weet niet hoe, maar opeens krijg ik alle mails weer enkel binnen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
10.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te beginnen kun je in de webmail van je provider kijken of de mails daar misschien ook twee keer staan. Wanneer dat het geval is, hoef je niet verder te zoeken binnen Windows Mail.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

IK heb dit ook gehad na installatie van live mail.
ik weet niet meer precies hoe ik dit verholpen heb maar ik weet nog dat ik mappen verwijderd heb zoals de map alle berichten.en nog een paar de mappen die ik nu nog heb zijn postvak in-concepten-verzonden items-ongewenst-verwijderd items.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je linksbovenin hebt geklikt op bijvoorbeeld alle berichten, dan zie je er inderdaad 2, want je ziet die in de inbox en die in alle berichten.
Oplossind: klik onder je account op Postvak IN.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding