waar vind je een autotyper die een bericht typt elke 10/15/5 seconden?

ja de vraag dus....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Hey,

rsbot is een autotyper endaar kan je zelf kiezen hoeveel seconden. ;)

Mvg,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste vrager,

Deze ken ik toevallig, maar of hij precies 10/15/5 Gaat weet ik niet, hoppelijk kan je hier wat mee:

http://www.garyshood.com/rsclient/

Hoppelijk genoeg info

TIP (79% Van de Youtube Autoclickers zijn Trojan Horse of Virus)