Hoe kan het dan op mijn laptop RECOVERY (D:) bijna vol staat maar er staat niks? (zie beschrijving voor mogelijke oorzaak)

Ik heb nu veel software van mijn laptop verwijderd omdat die propvol stond met van alles, nu staat er bij recovery 2,63 van de 17,0 gb beschikbaar, maar er staat niks in, kan het dat het komt omdat ik hier iets in had staan dat ongeveer zoveel GB kan ik me volgensmij een beetje herrinneren van toen dat erin stond, zou dit een mogelijke oorzaak kunnen zijn hoe verander ik dit? en andere mogelijke oorzaak?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
9.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.piriform.com/CCLEANER verder http://www.goeievraag.nl/vraag/optisch-volle-pc-schijf.43533

Antwoorden (3)

op de recovery partitie van je schijf staal je systeemherstel bestanden. Als je een eigen windows cd hebt zou je deze partitie kunnen verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NOOIT zomaar iets weggooien in een partitie die recovery heet!!!!!
Daar staan je herstelbestanden, als je dat weggooit en er gaat onverhoopt iets mis met je pc en systeemherstel werkt niet
dan kun je je pc niet meer herstellen naar fabriek settings .

en zoals zoveel mensen heb je NAtuurlijk vergeten de BACKUP fabrieks recovery DVD set te branden dan ben je het haasje kan je een hele nieuwe recoveryset kopen kost je weer een smak geld
afblijven !!!
en zorg ervoor dat je je recovery set dvd gebrand hebt
wellicht heb jij het al wel gedaan sorry dan ,maar voor al die toehoorders hier ook wel handig om te weten. want als je iedereen hier 1 euro zou moeten geven die dat gewoon weg niet doen ben je binnen de kortste keren zo arm als een luis.

ik denk dat je mazzel hebt dat die recovery een hidden en read only file is dat het nog werkt (hopelijk)
je zal ze nogmaals de kost moeten geven, diegene, die "hup weg met die partitie"roepen en daarna in de aap gelogeerd zijn
al hebben ze het pas veel later door
pas als je veilig en wel die recovery set hebt gebrand (op dvd van hoogwaardig kwaliteit) dan mag je pas gaan denken die partitie uberhaupt aan te raken !!!

grrrrrr hoe vaak moet ik dit nu nog meemaken ?????

jammer geen bang head against wall emoticon ;)
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jammer geen bang head against wall emoticon ;) tweakers? :P
capthavoc
12 jaar geleden
Ik word er soms zo moe van !!! ;) bonk bonk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan me niks herrinerren van dat ik het gebrand hebt misschien weten mijn ouders er meer over maar dan zou de computermaker waar wij mee werken er wel iets over weten maar in iedergeval de laptop stond propvol en hij is al een keer kapot geweest maar nu heb ik erg toch geen last van
capthavoc
12 jaar geleden
Staat er niet op je laptop een speciaal programmaatje iets in de trend van het merk van je laptop?
zoiets als hpbackup asus recover etc etc
meestal is het een backupachtig programma die je de mogelijkheid geeft een fabrieks recovery set te maken
dus niet zomaar een backup maar echt een fabrieksrecovery set
als je niet alles hebt weggegooid zou ie er nog op moeten staan
wat ook nog kan is dat je kan opstarten vanaf de recovery partitie met een bepaalde F toets ? en daar zit vast ook de mogelijkheid de recovery dvd's te branden
welk merk laptop heb je ?
Er staat wel degelijk iets in, alleen het zijn zgn verborgen bestanden. Die kun je zichtbaar maken in de mapopties, door "verborgen bestanden zichtbaar maken" aan te vinden. Overigens zou ik die bestanden maar laten staan, want ze zijn bedoeld voor (inderdaad) RECOVERY ! (systeemherstel), tenzij je (ook) beschikt over een installatie-CD.