Mijn e-mail (microsoft outlook) vraagt telkens weer om het wachtwoord. Zodra ik die heb ingevuld krijg ik weer een melding? Hoe verhelp ik dit?

Ik wordt er helemaal gek van want ik kan niet eens mijn mail normaal lezen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Hij verzend (waarschijnlijk mede hierdoor) ook geen mailtjes meer omdat hij mijn wachtwoord niet accepteert.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2K

Antwoorden (1)

Heb ik ook wel eens is niets bijzonders,waarschijnlijk een storing op de emailserver van je provider,probeer het later nog eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar voordat ik een tweede account had aangemaakt deed hij dat niet.... En bij de mailboxen van anderen doet hij dat niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik begrijp dat je er gek van woord,en telkens je gebr naam / ww moet intikken en wat niet helpt.
Maar zoals ik al zei ik heb dat ook wel eens en na een half uurtje is het probleem weer opgelost.
Welke provider heb je?
Je hebt dus 2 accounts begrijp ik?
En wat bedoel je met bij de mailboxen van andere doet hij dat niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb microsoft outlook. Daarin kan je mail van meerdere email adressen ontvangen. Toen ik een tweede mail adres had toegevoegd (live) (Ik had al solcon) begon hij er telkens om te vragen. Maar ik kan mijn mail niet lezen zonder dat die meldingen weg zijn. Familie heeft dezelfde mailbox en email providers en die hebben er geen last van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel je internet provider,b.v. Ziggo,UPC?
Je hebt je tweede account wel een eigen gebr.naam/wachtwoord gegeven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer dit eens.
-open outlook express
-extra
-accounts
-tabblad servers
-haal daar het vinkje weg bij-voor deze servers is verificatie vereist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vergeet wat,
open outlook express
extra
accounts
eigenschappen
tabblad servers
haal vinkjes weg bij wachtwoord en server verificatie