Waar kan ik deze code vinden?

Ik heb een computerspel van Harry Potter en de geheime kamer en ik heb nu een andere laptop en ik wil hem graag installeren, nu vraagt hij al bij het begin naar de code op de achterkant van de spelhandleiding, maar die handleiding kan ik dus nergens vinden. Is er iets van een site waar ik hem kan vinden? Help mij, ik zou het zonde vinden als ik hem weg kan gooien

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (2)

Kijk eens op YouTube. Daar zijn vaak key codes over spellen. Typ je naam van het spel met key code erachter. Veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is erg jammer, want voor de gene die het spel maakt, vraagt hij aan jou om de code op de achterkant van de handleiding in te voeren om er zeker van te zijn, dat je het spel gekocht hebt. ben je dit kwijt. Dan zou je een nieuwe code moeten kopen.

Misschien nog 1 kosteloze optie is, mits je voor het spel een account hebt aangemaakt dat vastzit aan een emailadres, de ontwikkelaar te benaderen om te vragen of zij jou een nieuwe code toe willen emailen.

Een andere optie zoals al eerder genoemd is, is het zoeken naar een keycode op het internet,
maarja dit is wel illegaal.