waar worden screenshots opgeslagen op windows 7?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
26.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook een screenshot nemen en dan met ctrl-v hem plakken in paint of een ander programma.

Antwoorden (3)

Het "knipprogramma" slaat screenshots op waar jij zegt dat hij ze moet opslaan. Maar standaard is dat jouw Afbeeldingen-map. De standaard bestandsnaam is "Knipsel.jpg".
bamibal
12 jaar geleden
Als je de knop 'Print Screen' op je toetsenbord gebruikt hebt, dan staat jouw screenshot nu in je klembord.

Als je bijvoorbeeld MS Paint, MS Word etc. opent en daar Ctrl + V indrukt (of zoekt naar de knop 'Plakken'), dan zal daar je screenshot zichtbaar worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst in de knipbord