Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Pc start niet meer op

Hallo ik heb een windows xp media center computer en die start niet meer op. Ook niet in alle veilige modes, ook niet in alle instellingen terugzetten naar de laatste keer dat het systeem wel weerkte mode en ook niet in do normale mode.

Als ik mijn pc opstart krijg ik eerst normaal en na het laden met windows logo krijg ik menu met opstart mode's. Als ik op eentje klik zie ik onderin allemaal letters snel voorbijkomen en dan knippert er een blauw scherm heel kort en dan start de computer opnieuw op.

Ik heb 2 weken geleden een trojan virus gehad, en norton 360 gekocht en toen het virus verwijdert. Ik weet niet of dit er wat mee te maken heeft maar alvast bedankt voor de antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
504

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Compleet nieuwe install van win xp. Daarna voorzichtig een voor een de back-ups terugzetten. Als je dat hebt gedaan heb je geen wankel systeem meer en je kunt weer verder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding