Pc start niet meer op

Hallo ik heb een windows xp media center computer en die start niet meer op. Ook niet in alle veilige modes, ook niet in alle instellingen terugzetten naar de laatste keer dat het systeem wel weerkte mode en ook niet in do normale mode.

Als ik mijn pc opstart krijg ik eerst normaal en na het laden met windows logo krijg ik menu met opstart mode's. Als ik op eentje klik zie ik onderin allemaal letters snel voorbijkomen en dan knippert er een blauw scherm heel kort en dan start de computer opnieuw op.

Ik heb 2 weken geleden een trojan virus gehad, en norton 360 gekocht en toen het virus verwijdert. Ik weet niet of dit er wat mee te maken heeft maar alvast bedankt voor de antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Compleet nieuwe install van win xp. Daarna voorzichtig een voor een de back-ups terugzetten. Als je dat hebt gedaan heb je geen wankel systeem meer en je kunt weer verder.