Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik met deze computer, call of duty normaal runnen of mid settings? dan praat ik over cod black ops zie extra uitleg.

http://aldi.medion.com/md8362/nl/?refPage=medion#ausstattung_anker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
890
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4 GB DDR3 SDRAM werkgeheugen , moet genoeg zijn

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, vergelijk de specificaties van je pc maar eens met de aanbevolen systeemeisen van de game.

(systeem eisen van de game zie je als je bijgevoegd linkje volgt)

(met het tweede linkje kun je de desbetreffende website laten kijken of jou pc het spel in al zijn glorie kan weergeven, het is betrouwbaar namelijk onderdeel van de Gamespot.com game review website)

Toegevoegd na 6 minuten:
Modern Warfare 3 kun je zeer waarschijnlijk ook zonder problemen spelen. Activision wil een groot publiek bereiken met de Call Of Duty franchise, dus zullen ze moeite doen om de systeem eisen acceptabel te houden. De systeem eisen zullen waarschijnlijk dus gelijk zijn aan Black Ops of slechts ietsje veeleisender.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien het met de mobiele variant van de 6550 (laptopkaart) ook zou lukken ga ik er vanuit van wel. (scroll naar beneden voor het aantal fps per setting).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar baseert u dit op?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat desktop kaarten over het algemeen krachtiger zijn dan hun gelijkgenaamde laptop kaarten. Dat is gewoon een bekend gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus ik kan er ook waarschijnlijk cod 8 modern warfare 3op runnen? zonder enige lagg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet, daar zijn nog geen benchmarks van.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding