Kan ik op deze pc alle games runnen zonder lagg? Zie omschrijving.

Www.gamepc.nl.

En dan de budget, dan zelf samenstellen en dan de processor 1 vinkje naar onder upgraden, voor de rest alles standaard houden.

Kan ik hier goed op gamen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lag is de vertraging tussen jou computer en de game server/andere spelers. Dit ligt dus volledig aan je internetverbinding, en niet aan je pc. Desalniettemin kan je computer alsnog haperen omdat hij de game niet aan kan. Dit heet alleen geen lag. ;) http://nl.wikipedia.org/wiki/Lag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De link die je geeft is trouwens van een site die meerdere pc's verkoopt. Het verschilt dus per pc of hij "alle" games aan kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vraag heb je al gesteld, en toen gaf ik zo'n beetje hetzelfde antwoord al mosibfu. Ja zodra je er een betere grafische kaart in stopt, CPU is niet zo belangrijk als een grafische kaart. http://www.goeievraag.nl/vraag/pc-call-duty-black-ops.238599

Antwoorden (1)

die phenom @ 3.2 is goed, ik heb een 555 BE (ook 3.2ghz, maar dual core..) en die doet het top!!

alleen de 3d kaart is wat zwak, ik zou toch echt voor een 6870 gaan!! ik heb zelf een 5770 (let op, die is ongeveer even snel als de 6770) en draai vrijwel al mijn games op de hoogste instellingen, met een resolutie van 1920x1080

de processor upgrade is wel een goede keuze, een phenom is op dezelfde kloksnelheid een stuk sneller dan een athlon.

het grootste verschil tussen de nvidia 520, en de 6770 zit hem in het gebruik van geheugen, de 520 gebruikt ddr3, de 6770 (en 5770) gebruiken gddr5, dit kleine verschil maakt tijdens langdurige gaming sessies, en games waar je vaak van omgeving veranderd, een wereld van verschil.

persoonlijk, zou ik voor de dikkere 3d kaart gaan, en de phenom laten vallen, als het budget echt krap is..