met welk programma kan ik gratis mijn eigen tracks opnemen?

kunt u ook een beetje uitleggen hoe het werkt?,
want ik heb een paar soundtracks klaarliggen op bestand zonder dat er een stem op is opgenomen.
ik wil dus als het ware op mijn eigen pc op een opgeslagen beat mijn eigen stem zetten...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (3)

In de laatste versie van Propellerheads Reason zit er een module waarin je ook eventuele 'valse' tonen mee kan herstellen.
Volgens mij kan dit met elk muziekbewerkingsprogramma (bijv. Cubase/Ableton/Reason/Fruity Loops/Logic).

Wat je doet is het muziekbestand laden in het muziekverwerkingsprogramma, vervolgens kan je via een microfoon (die je op je computer aan kan sluiten of via een mixer op je computer aansluit).

Ik stel voor dat je in een muziekwinkel nog eens navraag doet naar welke microfoon je nodig hebt en welke aansluiting.

Toegevoegd na 1 minuut:
de zin 'volgens mij....elk muziekbewerkingsprogramma' heeft betrekking op het opnemen en niet op het herstellen van valse noten.

Toegevoegd na 5 minuten:
Sorry voor dit antwoord, maar ik had het woord 'gratis' over het hoofd gezien. Dit is allemaal betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Audacity is een gratis multi-track recording programma. Het biedt ook de mogelijkheid om allerlei effecten op de audio toe te passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk op google