Als ik ' indruk op m'n toetsenbord krijg ik '' (twee dus). Hoe zet ik dit weer uit?

Hetzelfde heb ik met ^ en ". Daarnaast kan ik niet meer een ë maken. Ik heb Windows XP.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Dat heeft te maken met je toetsenbord instellingen.
Met de combinatie Alt+Shift moet dat weer te herstellen zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Control+shift schijnt ook te kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook liggen op welk land het toetsenbord is ingesteld. Om het goed te krijgen moet je hem niet op Nederlands maar op Verenigde Staten zetten. Dat kan door onderin de menubalk op het toetsenbord te klikken en dan op Verenigde Staten.