Ik kan geen mail versturen met Thunderbird, wie helpt?

Verzenden van bericht mislukt.
Het bericht kon niet worden verzonden omdat de wachttijd voor de verbinding met SMTP-server smtp.ziggo.nl is verlopen. Probeer het opnieuw, of neem contact op met uw netwerkbeheerder.

Dit is wat ik te zien krijg als ik verzenden doe, instellingen zijn voor zo ver ik kan zien allemaal goed, adviezen van de help-pagina (in het engels) ben ik ook al nagegaan, ik heb net de nieuwste versie gedownload maar helaas, nog steeds dezelfde boodschap.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3K

Het beste antwoord

Voer je gegevens in en laat TB zelf doen, als klaar is moet je handmatig configueren klikken en bij wachtwoord geen wachtwoord selecteren en geen gebruikersnaam i voeten en auto detectie voor sll/star tabje. , had ook altijd dat probleem tot ik het zo deed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijkt er toch op dat de settings voor 'outgoing server SMTP' niet goed staan. Dat is de belangrijkste voor het versturen van mail. Heb je echt het juiste wachtwoord? (en gebruikersnaam?)