Hoe krijg je gratis skype tegoed?

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik bedoel het skype tegoed waarmee je naar vaste en mobiele nummers kunt bellen

Toegevoegd na 16 minuten:
Heb ik geprobeerd maar ik vond niks. daarvoor stelde ik hier mijn vraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2K

Antwoorden (2)

Skype is gratis;
Gratis zijn de Skype-handelingen met andere Skype-gebruikers.
Gratis is:
Anderen bellen op Skype.
Videogesprekken voeren op Skype.
Chatten en groepchats houden.
Vergadergesprekken met maximaal 9 mensen voeren.
Gesprekken doorschakelen naar andere Skype-namen.

Betaalde functies
Niet alles is gratis. U moet een Skype tegoed kopen voor:
Het bellen naar vaste via Skype-out, of naar mobiele nummers.
Het ontvangen van Skype-telefoongesprekken via Skype-in.
Het versturen en ontvangen van voicemails.
Het doorschakelen naar andere telefoons.
Sms-en.
Het kopen van ringtones.

Een gratis toegoed om te goedkoop te kunnen bellen naar vaste nummer krijg je al je een abonnement afsluit bij Skype of accessoires koopt bij Skype.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gratis skype tegoed krijgen door op straat te zoeken naar briefgeld. Als je geld vind en hiermee skypetegoed koop dan heb je indirect gratis skypetegoed.

En nu serieus: Skype (sinds kort onderdeel van Microsoft) is een bedrijf dat ook geld moet verdienen. En dat doen ze door tegen heeel scherpe prijzen beltegoed aan te bieden. Wees dus al blij dat het goedkoper is dan met de vaste telefoon en mobiel bellen. Bellen van Skype naar Skype is wel gratis!