Geen Versluitelde Verbingingen meer!! HEEEELLLPPP

sinds vandaag heb ik op Hotmail, ING , ( MSN!!!) geen versleutelde verbindingen meer in zowel Firefox als IE8,, ik kan ook niet inloggen op msn..

Alsjeblieft help me!

Toegevoegd na 43 minuten:
Volgens mij heb ik nisk verandert, ik geen nergens meer zo'n Slotje meer, rechts onderin mn scherm.. ik zit natuurlyk op Vista, ( anders had ik dit prob vast niet gehad) .. en ik kan, denk ik om dezelfde reden ook niet inloggen op msn..

Heel Kl0T€..

Toegevoegd na 1 uur:
GELUKT ,, Ik had eerst al problemen met de tijd, nu had ik de datum goedgezet, maar stond het jaar nog op 2000, daarom waren er geen Certificaten te vinden, nu is alles weer goed :D

gelukkig maar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ik denk dat we iets meer moeten weten
wellicht heb je je firewall wat te strak staan ?

Toegevoegd na 19 minuten:
Het is in elk gaval duidelijk dat je geen pagina,s met een https voorzetsel kunt bereiken
probeer eens een systeem herstel en kijk dan meteen of je ook bepaalde prgrammas heb geinstaleerd sinds gisteren.
capthavoc