Bestaat er een programma/app die aan de hand van een foto een plek kan herkennen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de film "The next three days" konden ze wel in de computer aan de hand van een foto alle sites afzoeken op een gelijkenis. Dit was in een film waar alles mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. In een film zijn ze ookonsterfelijk

Het beste antwoord

Ja, volgens mij heeft Google zoiets

Toegevoegd na 1 minuut:
Google Goggles heet het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Google_Goggles
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cool

Andere antwoorden (2)

Dat er een programma bestaat blijkt wel uit de precisie bombardementen van de NAVO op Libië en van de US in Irak en Afghanistan. De wapens worden 'geprogrammeerd' met hun doel. Uiteraard ook wel met GPS lokaties, maar d.m.v. de foto 'weet' het wapen ook hoe hij moet aanvallen (bovenaf of opzij)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Igotyou weet niet of ik het goed heb geschreven, maar via Google vast te vinden