Ik heb laatst zune gedownload en nu zijn al mijn audio bestanden een zune bestand maar dat wil ik terug veranderen naar windows mediaplayer

Graag een methode waarmee alles standaard mediaplayer bestand wordt
Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Klik op het audio bestand doe dan eigenschappen dan openen met: en kies daar Windows Media player

als het er niets staat doe dan andere programma's daar staat hij als het goed is dan tussen.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechterklik het bestand en selecteer openen met, onderaan staat Standaard programma selecteren. Kies dan het programma en vink dit type bestand... aan.

Toegevoegd na 40 seconden:
Dit kan je zo herhalen met alle videobestanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Start
Standaardprogramma´s
Klik op de bovenste optie
Nu ziet U links Windows Mediaplayer staan,klik deze aan
Onderin kunt U nu kiezen voor

Dit programma als standaard instellen ...er staat trouwens ook bij hoeveel programma´s er al gebruik van maken .

óf

Selecteren wat standaard met dit programma wordt geopend.

Gewoon even dit onderdeel bekijken en uitproberen.

Vergeet rechts onderin niet af te sluiten c.q. te bevestigen met drukken op OK

Groet Zoekertje