Ik wil van firefox 4.01 af

Er gaat van alles mis sinds ik FF 4.01 heb, dus wil ik terug naar de vorige versie:
1. Hoe heet de vorige versie?
2.Waar vind ik die?
3.Kan ik die gewoon over deze versie heen downloaden?
en zo niet, wat moet ik dan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nou, dat is wel jammer dat je terug wilt naar de oude versie, want 4.0.1. is veel stabieler en sneller.

In de eerste link vind je precies beschreven hoe je moet downgraden, en in de 2e link lees je meer over allerlei andere problemen. Misschien heeft het zin om daar ook nog even te kijken, voor je de oude versie weer gaat gebruiken. Wellicht lees je iets, over wat er bij jou misgaat.

Succes!

http://support.mozilla.com/nl/kb/Een%20voorgaande%20versie%20van%20Firefox%20installeren?s=downgrade&as=s

http://support.mozilla.com/nl/search?os=1&fx=1&q=downgrade
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrouwen en computers, het is bijna het zelfde als vrouwen en auto rijden (: (+1)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha!! Ga je mond spoelen jij! ;-) Mannen hebben er ook last van hoor. Ik heb ook weleens problemen met nieuwere versies van software, en wil dan ook graag weer terug. Heel toevallig is het met de Firefox 4.0.1 heel goed gegaan bij mij en ik had veel geluk. Ik had juist veel problemen met de oude versie, en door de nieuwe versie is alles in één keer opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geef ik daar een + voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
firefox werkt gewoon goed, dus de vraag zou niet gesteld hoeven worden. Daarnaast zijn de auto's alleen maar beter en beter geworden dus het probleem moet ergens anders liggen.
Het downgraden van dergelijke programma's is pure onzin. Het is veel beter ( lees: drastischer) om het met Revo Uninstaller volledig van Uw pc te verwijderen:

http://download.cnet.com/Revo-Uninstaller/3000-2096_4-10687648.html

Vergeet NOOIT dat het belangrijk is,om de pc -nadat het van de pc is verwijderd- opnieuw op te starten om het effect van het verwijderen nog meer gestalte te geven.

Op de volgende link vindt U de versie 3.6.17 (DUTCH)

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-older.html

Groet:Zoekertje