Hoe is te regelen dat plaatjes in Excel mee-verborgen worden?

Als ik een kolom in Excel 2003 verberg, worden de plaatjes die gekoppeld zijn aan de bijbehorende cellen in die kolom niet mee-verborgen. Het spreadsheet wordt dan een compleet chaos als je zo'n kolom verbergt.

(PS: nee, ik schaf geen Office 2007 aan.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
4.6K

Het beste antwoord

Klik met de rechtermuisknop op het plaatje en kies de optie "format picture..." Kies dan op tab 'properties', de optie '' move and size with cells' en de plaatjes verbergen mee met de kolommen. Let wel op dat met deze instellingen het formaat van de plaatjes ook verandert als je kolombreedte aanpast.

Mocht je de Nederlandse Excel versie hebben, dan hoop ik dat je de juiste instelling via onderstaand plaatje zelf kunt vinden.
Plaatje bij antwoord
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'T werkt! Thx.