Is er een manier om je geluid nog harder te krijgen?

Volume staat volledig open, maar van sommige filmpjes is het geluid heel hard. Is er een manier om het volume limit te verhogen? Win7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Klik rechtsonder in op het geluid knopje, en klik dan op "mixer", daar kan je instellen hoe hard je alles wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat staat allemaal volledig open, toch bedankt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de uitgang van jouw computer niet genoeg vermogen levert kun je altijd actieve boxen aansluiten, die hebben een eigen versterker met een volumeregelaar.
Daarmee kan je het geluid harder zetten dan met passieve speakertjes. Ze moeten wel apart gevoed worden, de versterker moet natuurlijk ergens zijn energie vandaan halen.