Is er ook een programma voor de iPhone waarbij je over het toetsenbord heen schuift van letter naar letter om een woord te typen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Je bedoelt Swype. Dat staan niet standaard op de iPhone, misschien als je hem gejailbreakt hebt, kan je zo'n progje downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die bedoel ik idd! Is dat ook ergens officieel te downloaden? App store? Mijn iPhone is niet gejailbreaked nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het hoort bij het besturingssysteem en daar is geen app voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is nog geen officiële app voor, misschien dat in de toekomst het er wel een is. Maar op dit moment nog niet.
Als je de Iphone niet jailbroken is dan is er geen programmaatje om te kunnen swipen. Of dat er voor een jailbroken Iphone wel is weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat heet shapewriter pro. Kon hem niet in de AppStore vinden(misschien niet goed gekeken) maar wel in Installous. Maar dan moet je wel eerst je iPhone jailbreaken. Maak eerst een berichtje en verstuur hem daarna via mail of sms of sla hem op als notitie.