Wat is een goed, gratis brandprogramma dat vergelijkbaar is met Nero?

Sinds ik Windows 7 heb geïnstalleerd, kan ik niet meer branden; Nero 6 werkt namelijk niet met Windows 7.

Ik vind €50,- veel te veel daarvoor, dus ik zoek een gratis brandprogramma dat echt goed is en vooral ook vergelijkbaar is met Nero.

12 jaar geleden
in: Software
1.8K

Het beste antwoord

CDBurnerXP is gratis en kan ook veel.
(laat je niet voor de gek houden door de naam, het werkt ook onder Windows 7)
escape
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
werkt wel goed, maar is niet te vergelijken met Nero, en is me wel wat te ingewikkeld...
escape
12 jaar geleden
Het is gratis, dus kan het niet concurreren met betaalde pakketten als Nero. Alle waar naar hun geld.
peterjbruins
12 jaar geleden
werkt goed

Andere antwoorden (2)

download ImgBurn

Dat is een goed alternatief!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Windows7 zit ook een brandprogramma. Je kan bestanden in de verkenner kopieren/slepen naar je brander en als je dan met je rechtermuisknop op de brander klikt kan je kiezen voor "op schijf branden".
Dit zal wel een niet zo geavanceerd brandprogramma zijn als Nero.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet roxio