Ik moet met een Sony HDV 1080i een filmpje inladen bij Final Cut Pro. Dit vertikt hij, omdat hij op de een of andere manier de camera niet herkent..

Wie weet waar het mogelijk aan kan liggen? Bij voorbaat dank :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als het een firewire aansluiting betreft: Even de computer opnieuw opstarten met de camera aan en aangesloten werkt bijna altijd. Of is het FCP die hem niet herkent en de computer wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ook OSX herkent niks? Al een ander kabeltje geprobeerd? Kan je het op een andere laptop/pc proberen? Alleen om te kijken of de camera uberhaupt ergens herkent wordt.