CoD Modern Warefare blijft ondanks instellingen in de router (Thomson Thomson TG789vn ) op strict staan.

Heb de router gereset, firewall uitgeschakeld en alles opnieuw ingesteld, niks helpt!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Iemand die ik ken heeft dit ook. Hij is er heel lang mee bezig geweest en uiteindelijk gaf hij het maar op. Maar volgens mij ligt het of aan je internet provider of aan je router.

Toegevoegd na 6 uur:
ik zou eerst maar wat op internet zoeken of meer mensen van die provider er last van hebben, en wat je er dan tegen kunt doen. (als dit kan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dogfather bedankt voor je antwoord.
Ik heb KPN gebeld zij konden mij uiteraard ook niet helpen.
Heb vervolgens alle pc's uitgezet, stroom van de router gehaald, en bij het aanzetten opnieuw de router gereset (knopje zijkant van de router).
Vervolgens ingelogd en de opnieuw ingesteld, het probleem is opgelost! Hoe dit is gekomen geen idee maar ben blij dat het nu weer werkt..