Voor wat voor prijs heb je een goede draadloze router?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor iPod touch, Wii en pc.

Antwoorden (3)

Ik zou kijken welke aanbiedingen je provider heeft. Meestal zijn hier wel leuke aanbiedingen, en je hebt gelijk een helpdesk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had een Zyxel van m'n provider (Telfort). Totaal geen bereik, alleen enkele meters in de buurt van de router. Klantenservice gebeld en die zei in de eerste zin gelijk al dat Zyxel waardeloos is als het om WiFi gaat. Waarom leveren ze het dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook gehad, via de helpdesk is toen is tien het bereik aangepast ging tien iets beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tien is toen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik nog nooit van gehoord, dat ze extern regelen dat jouw interne netwerk meer bereik levert. Zou technisch gezien ook onmogelijk zijn. In ieder geval heb ik met die 2 Airports die ik heb nu een bereik waar geen ander systeem tegenop kan. Overal vol signaal, stabiel en erg snel.
Voor 40 euro heb je een Linksys en die zijn wel goed. Let er wel op dat het 802.11n is en geen 802.11g.

Zelf heb ik 2 Apple Airport Express routers, kosten wel 90 euro per stuk maar zijn heel erg goed. Heb een WDS opstelling ervan gemaakt zodat je door heel het huis vol signaal hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meest populaire router te vinden op tweakers.net is de Netgear WNDR3700.

Deze is te vinden vanaf 90 euro incl verzendkosten.
gemiddeld beoordeeld door 71 mensen met 4,5 ster.

Op de tweede plek met 88 beoordelingen en 4,5 ster de TP-Link TL-WR1043ND voor ongeveer 50 euro incl verzenden.

Ik zou dus voor een van deze twee gaan aangezien de vele beoordelingen.