Apps 'overzetten' of 'doorsturen'?

Is het mogelijk om van een iPod/iPhone (betaalde) apps op een computer te zetten en dan vanaf de computer naar een ander apparaat?
Als dit kan, kan dit ook gewoon via Bluetooth?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.9K

Antwoorden (3)

Je kun een betaalde app 3x downloaden. Dus 1x op ipod 1x op ipad en 1x op iphone bijvoorbeeld. overzetten kan volgens mij niet, sorry dat ik daar geen antwoord op weet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang jij, jouw computer en jouw iPhone de machtiging hebben om volgens jouw Apple ID te werken dan kun je apps op een onbeperkt aantal iOS devices zetten. Kanttekening is wel dat dit dus niet gaat als de iPhone/iPod niet van jouzelf is waardoor een ander niet meer kan synchroniseren met zijn eigen computer. Het kan wel, maar dan wordt die app er net zo hard weer afgegooid.

Om iTunes te machtigen om volgens jouw Apple ID te werken, moet je (in het geval van Mac) op Store > Machtig deze computer klikken. Dit moet ook wel in de Windowsversie te vinden zijn, alleen weet ik niet waar hij dan zit.

Via Bluetooth is het onmogelijk om dit te doen overigens, Bluetooth is enkel bedoeld om een headset of keyboard te koppelen. Via bepaalde apps is het overigens wel mogelijk om via Bluetooth foto's te delen naar andere iOS devices, van iOS naar Nokia o.i.d. is onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan maar niet met bluetooth