Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat je bij sommige nummers op iTunes wel de info kan verdanderen en bij andere niet?

ik wil bij sommige albums een albumcover toevoegen, maar ik mag sommige bestanden niet aanpassen. kan ik hier omheen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
623

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Door de nummers te selecteren waarvoor je een cover wilt toevoegen en dan in menu GEAVANCEERD de optie AAC VERSIE aanmaken te kiezen. De bestanden zullen dan geconverteerd worden naar een formaat waarbij je wel een cover kunt toevoegen. De originele bestanden kun je uit Itunes verwijderen, anders staat alles er dubbel op.
(Lees meer...)
paulus811
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mocht bovenstaande oplossing niet werken of kan je ook de 'Info' niet veranderen dan kan het ook zijn dat het muziekbestand een alleen-lezen bestand is. Je kan dit veranderen door het bestand op te zoeken en Rechtermuisknop > Eigenschappen > Alleen-lezen vinkje uit te zetten. Mocht je dit met meer bestanden in eenzelfde map willen doen dan kan je deze optie ook uitzetten door met je rechtermuisknop op de map te klikken. Vervolgens kan je alle bestanden in die map veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding