Hoe krijg ik een goede screenshot van mijn volledig scherm met gadwin printscreen?

Als ik een screenhot maak met gadwin, dan krijg ik maar de helft van mijn scherm te zien. Zelf kan ik hem ook resizen met dat programma. maar daardoor blijf ik maar de helft zien van mijn scherm. Ik weet niet meer wat de standaardwaarden waren qua hoogte en breedte, want ik heb dat veranderd in gadwin. De afmetingen van mijn beeldschermresolutie 1600 x 1200 heb ik in dat programma ingevuld Helaas blijft daarmee het probleem.

Ik weet ook wel dat je met printscreen een screenshot kan maken, maar ik werk liever met gadwin.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heel simpel gelukkig :) Open icoon van gadwin maar, ga dan naar (2e optie links) : Bron en vink deze aan, toepassen , OK enz. Ps ondanks de vele andere soortgelijke prnt.screen tools, bevalt me deze ook nog steeds het beste hoor! ;) Als je meer voorkeuren of opties wil, vraag maar raak! :) Toegevoegd na 5 minuten: oja, zelf heb ik de afmetingen ingesteld op 800 x 600, en krijg echt tot in de hoekjes een schermafdruk. Opslaan kies ik dan voor gemak (zie bestemming in gadwin) buroblad en openen , bijsnijden of bewerken gaat wel lekker vlot met bv Office picture manager, of ander prog wat je veel gebruikt voor o.a fotobewerking ...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100