waarom lukt sofware installatie op de ene computer wel maar de andere niet

Ik heb 3 computers en wil op allemaal pinnacle tv kaart software installeren.Dat is bij 1 computer gelukt maar de andere 2 komen niet door de installatie dvd heen.De auto drive werkt dan niet ze lopen vast of zeggen cylclische redundantiecontrole.Ik snap er echt niks meer van.Het is legitieme originele software.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Zal kunnen dat het loopwerk van je romdrive in de één beter is dan de ander, cylclische redundantiecontrole betekend dat de rom/dvd niet meer leesbaar is op dat type drive. Als het op de ene wel lukt, maak dan een copy van je driverdisc en brandt hem zo langzaam mogelijk, 4 tot 8 speed niet sneller als het mogelijk is. Je kunt er ook een ISO van maken en hem mounten en als netwerkdrive door de andere pc's openbaar maken.