hoe kan je bij windows movie maker.......

je ''gesplitste'' stukken weer bij elkaar voegen, dus niet met ongedaan maken. ik kan niet meer splitsen weten jullie mischien hoe dat kan ? heb ik miss te veel gesplitst?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je moet goed kijken of je het stukje dat je wilt splitsen aangeklikt hebt.
Volgens mij kun je ze niet meer bij elkaar voegen, maar dat hoeft toch ook niet?
Te veel splitsen en dat je daardoor niets meer kan splitsen, heb ik nog nooit gehad.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja sry was mijn eigen fout had hem nog niet aangeklikt