Battlefield BC 2 werkt niet.

Na het opstarten van de game verschijnt er hooguit 2 sec. een full screen scherm meet loading.... Daarna crasht de game en is het net of er niets gebeurd is. Geen foutmelding e.d.

Toegevoegd na 15 uur:
dual core 2.4 gHz.
2 Gb ram.
32-bits besturingsysteem.

video: Geforce 9800 GT , directx 11 geïnstalleerd.

heb al een opnieuw alles geïnstalleerd, en nee geen krassen op CD :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Krassen? En welk systeem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deinstalleren die hap, elk bestand eraf gooien wat met bc 2 te maken heeft, opnieuw installeren en hopen dat ie het doet. Heb je het spel net gekocht. Misschien zijn de systeem eisen te hoog...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is je videokaart wel "up to the job" ?
nieuw driver nodig wellicht ?
welke systeemspec heb je ?
capthavoc
13 jaar geleden
Probeer je video kaart eens up te daten, misschien helpt dat.