Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goed programma om een volledige backup te maken incl. programma's, registersleutels etc. (mag betaald programma zijn)?

Ik wil een backup maken van mijn pc, voor het geval de pc crasht.

- Backup moet terug gezet kunnen worden van een externe harde schijf, vanuit veilige modus of door hem zelf bootable te maken.

- Hierbij moet hij dan alle data/programma's/sleutels meenemen, zodat ik weer een exact hetzelfde systeem heb draaien.

- Betaald programma is geen probleem, ik heb het geld er graag voor over.

- Beschikbaar voor windows 7, 64 bit.


Wat is de beste methode hiervoor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
882

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat ik zelf een goed programma vind is Acronis Back Up

Toegevoegd na 1 minuut:
Acronis True Image Back Up
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zou een programma kunnen gebruiken dat een exacte kopie van je harde schijf maakt. Deze kopie zou je op een externe harde schijf kunnen zetten en deze schijf bewaar je ergens anders.
Bij problemen schrijf je de volledige kopie weer terug.
Er zijn diverse van dit soort programma's, zowel betaald als niet betaald. Een rijtje freeware programma's staat op http://www.winvistaclub.com/d75.html.
Ik zelf heb alleen ervaring met betaalde programma's als Acronis en Norton, die zijn beiden prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Redo&Recovery is een zeer handig GRATIS ( open source) programma. Eigenlijk is het een 2-in-één programma.

Lees de review op de volgende website en maak Uw keus.

http://softwarebase.nl/article/10915-redo_backup_and_recovery

Groet:Zoekertje

IK wil al geen enkel ánder programma meer,want mocht er een crash plaatsvinden,dan is bijna elk probleem in 'n handomdraai verholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Clonezilla is erg goed en gratis. het is eigenlijk een programma in combinatie met een os (Linux) waarmee je boot, zodat het bv ook nog werkt als je Windows niet meer wil opstarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding